Leriga hagar

Uppdatering hemifrån.
 
Elin jobbar hela denna påskhelg så hon är tyvärr hemma. Men då vet jag iaf att hästarna hemma mår toppen och kan följa sina vanliga rutiner.
 
Nu går E-type tillsammans med Puff och Sir Owein i hagen, E-type är så snäll så han kan anpassa sig efter alla i hagarna. Skönt att det funkar så han slipper stå ensam.
 
Nu har det börjat släppt på kylan hemma vilket leder till LERIGA hagar tyvärr. Så nu får vi spola bena ordentligt på dom. Kan det inte gå till kyla till bra mark direkt? Vore fint ;)
 


1 Kommentarer till "Leriga hagar"

Maja Skriver:

Hej Lina! Jättefin blogg! :)
Jag har en fråga till dig angående lindning av ben. Jag undrar vad du tycker bäst om för material av lindor och om du lindar med paff? Och även om du har några favoritlindor?
Själv lindar jag bara med fleece utan padd för att jag tycker det blir så stort med padd när man rider, jag har ju padd om jag lindar över natten... :) anledningen till att jag frågar om favoritmärke är för att jag är så himla kräsen och inte gillar förlånga/för tjocka lindor, och behöver lite tips... ;)
Kram!

Svar: svarar i inlägg!
Lina Dolk

2013-03-30 | 11:32:14





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0