På väg mot högre..

Idag har jag jag endast haft en häst att motionera, vilket var bra då jag mår illa och har halsont. Fyyy får inte bli sjuk nu! Kollade även till staketet i Oves och Puffs hagen då snön har dragit ner underståden. 
 
Gick även en promenad med Oj Oj idag då han inte skulle ridas, har var nöjd och solensken! 
 
När jag kom in kollade jag mina omdömen (inte betyg utan omdömen) och jag hade påväg mot högre i alla ämnen, då blev jag genast på bättre humör och kände att en tung sten släppte ifrån mina axlar. Jag behöver nämligen alla poäng jag kan få för att komma in på de gymnasiet jag vill och kämpar för alla poäng jag kan få! 
 
Nu väntar jag på att maten ska bli klar! 


0 Kommentarer till "På väg mot högre.."






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0