Bloggen får lida!

Jösses vad bloggen uppdateras dåligt just nu! Jag kan helt enkelt bara skylla på den mänskliga faktorn. Jag har haft fullt upp senaste tiden. Slutet av 9an, tre hästar i träning, familj och vänner, jobb som ger följderna till en trött Lina som inte orkar/hinner uppdatera er. 
 
Imorgon är det redan fredag dagen ser ut så här: 
Skolan musikalrep 08.00-14.00 
15.00-(när jag är klar) Träna Oj Oj för Emelie, rida Ove och fixa i stallet. 
Ca 20.?? Ha duschat och sitter på bussen in till Flen 
Reseten av kvällen spenderar jag med min klass! 
 
Sen är det lördag! 
Jag tar bussen hem 07.20 
Resten av dagen går åt till hästarna, packa, bada/klippa Oj Oj och tvätta trailern. 
 
Som många av er säkert vet så går jag i musikklass och vi håller på med en musikal som vi har skrivit själva. Det är premiär om exakt 5 veckor och 1 dag! Vi fick schemat idag och det kommer bli många sena kvällar och helger vi måste vara i skolan och repa på. Det kommer att bli tufft medan satans roligt! 
 
Här får ni en bild ifrån förra veckan! 


0 Kommentarer till "Bloggen får lida!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0