Drömmen som blev sann

Sedan jag var väldigt liten har drömmen alltid varit att få äran att rida för landslaget och ett mästerskap, jag förstod att jag låg bra till men man vågar aldrig hoppas för mycket, och jag fick beskedet igår att nu var det klart, jag är en av de fyra c-ponnier som ska få delta i NM (nordiskamästerskapet) vilken dröm!

Att få rida med svenskaflaggan på mig och vara en av de som får visa upp oss är enormt för mig. Jag är väldigt glad och ödmjuk inför denna uppgift. NM kommer gå på Flyinge helgen efter midsommar så det är snart.

Tack snälla snälla alla som grattat!
Jag ska suga lite på denna karamell sedan ska det läggas en plan med Emelie hur vi ska träna inför detta.



8 Kommentarer till "Drömmen som blev sann"

Anonym Skriver:

GRATTIS!! :D vilka är de andra ekipagen som ska rida nm?

Svar: tack! jag vill inte gå ut med det då man kan säga nej också till sin plats, jag berättar lite senare när det står skrivet =)
Lina Dolk

2013-05-23 | 13:46:57
Matillda Skriver:

Är det 16 års gräns på ponny på nm? Tänkte isf var det ju sista chansen. :) Grattis igen!

Svar: ja det är 16 så det var väldigt kul=) tack!
Lina Dolk

2013-05-23 | 14:06:30
Ebba Skriver:

Ett stort grattis till dig!!! Kör hårt!!

Svar: TACK ebba!
Lina Dolk

2013-05-23 | 16:03:55
Anonym Skriver:

GRAATTIS, Gud vad kul! :D

Svar: tack snälla, superkul! :D
Lina Dolk

2013-05-23 | 18:26:01
Elsa Skriver:

Grattis det är du värd! Coolt att bland de 4 bästa i Sverige!

Svar: ja det känns så roligt =)
Lina Dolk

2013-05-23 | 19:27:43
Jonna Vallgren Skriver:

Oj herregud vad kul!! Grattis och stort lycka till :D Håller en extra tumme för dig!

Svar: tack snälla Jonna!
Lina Dolk

2013-05-23 | 20:41:03
Ponnydressyr - Sara Skriver:

Sv: Tack så mycket!

Gud vad roligt, måste verkligen vara en dröm som går i uppfyllelse :'D

Svar: ja verkligen superkul! =)
Lina Dolk

2013-05-23 | 22:16:50
Blogg/Hemsida: http://ponnydressyr.se
Adolf H Skriver:

Mycket bra mycket bra, brännda judar skare va! bra jobbat!

Svar: Vad lider du av?
Lina Dolk

2013-12-04 | 13:52:44
Blogg/Hemsida: http://gasajudarna.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0