Elin & E-type

Fick frågan om elin inte rider etype längre, och jo absolut det gör hon. Men hon jobbar hela helgen och då passar jag på att ta med honom och träna ordentligt när jag är ledig.

Vi hjälps åt väldigt mycket, Elin red E-type och Oj Oj igår då jag kom hem sent. Elin har själv valt att inte tävla så mycket utan hon är snäll och följer med mig på tävlingarna och ser till att jag och Oj Oj är i topp. Men hon ska starta om två veckor dock är hon reserv just nu men hoppas de kommer med.
Fick även frågan om Elin hade samma karriär på ponny som jag och nej inte på  elitnivån som jag är på, men hon red in två fina ponnier och tävlade dom och vann väldigt mycket regionala tävlingar. Caramelle som var Elins ponny vann nästan alla starter han ställde upp i. Mina föräldrar kunde inte lika mycket då och satsade inte på samma sätt som vi gör nu, det krävs så mycket för att vara på elitnivå och det är tack vare Elin jag kan tävla på denna nivå eftersom hon hjälper mig och sätter sina egna tävlingar åt sidan.

Sist elin startade kom de tvåa i msv c1.



1 Kommentarer till "Elin & E-type"

Anonym Skriver:

Ska du ta över honom sen? Isåfall när? :) awesome blogg!

Svar: svarar i inlägg =)
Lina Dolk

2013-05-25 | 11:27:18





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0