Evelinn foton

Bilder som jag fått mejlat :)
Jag måste lära mig använda min systemkamera bättre, nu kör jag alltid på auto och det blir ju inte bästa bilderna.

www.enewe.blogg.se tack snälla för bilderna!



2 Kommentarer till "Evelinn foton"

Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare Skriver:

de va så lite så :) kram

Svar: =)
Lina Dolk

2013-05-19 | 15:01:01
Blogg/Hemsida: http://enewe.blogg.se/
Sandra Skriver:

Hej!

Jag äger puffs föl som heter "curiad modesty Blaze" ifall du vet vem det är!
Men det skulle vara jätte roligt och kanske få ditt nummer så vi kan hålla kontakten och prata om hur puff och modesty är och vad de har gemensamt och så!

Jag skulle jätte gärna velat köpa puff men blir nog lite för mycket! :)
Du kan nå mig på
: 072 579 77 07
: youtube ( Sandra Möller och curiad modesty Blaze )
: instagram ( ssandramoller )

Skulle vara jättekul och lära känna dig och puff!

Svar: hej! vad kul!Min instagram är liinadolk!
Lina Dolk

2013-07-25 | 21:31:30





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0