Oj Oj 5/5

Här kommer några bilder Alice tog i helgen, mina bilder går ni någon annan dag! 
Besök gärna Alice och hennes systers blogg, www.systrarnacarlsson.devote.se
 


2 Kommentarer till "Oj Oj 5/5"

Alexandra Helander Skriver:

Har han skav av tyglarna? :)

Kram :)

Svar: ja han får ju det =/ vet itne varför han har aldrig fått det förut. kram
Lina Dolk

2013-05-08 | 05:56:09
Blogg/Hemsida: http://Helander.blogg.se
Matilda Syrén Skriver:

Åh ni är så himla fina tsm!! Det var jag som vann dit hårnät när du hade en tävling! Måste bara säga att jag sjukt nöjd med det, har faktiskt fått kommentarer på tävlingar om att jag har ett snyggt hårnät! ;) Tror det tog med sig kunskap från dig och gav till mig för idag så vann jag LAp1 med det! :D Kram!

2013-05-09 | 14:49:52





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0