två starter inom 1 timme

Klockan 09.00 är det först Oves tur att starta La:1, och jag får ju tävla honom även fast jag är överårig då han är 6 år och räknas fortfarande som unghäst och jag rider honom i utbildningssyfte. Däremot räknas jag inte med i klassen, utan om vi lyckas rida över 64% så får vi komma in och hämta en rosett.
 
Sedan 9:56 startar jag Puff som även han går en La:1 och där tävlar jag som vanligt. Det blir alltså två starter inom 1 timme men det är inga problem, vi är redo. Sedan är både mamma och Elin med så det kommer gå fort att skifta häst.
 
Får hoppas att de inte gapar efter varandra för mycket då de även går tillsammans hemma i hagen, men det ska nog gå bra.
 
Båda två ska ridas nu ikväll samt badas, ni vet min regel "kan man inte vinna, kan man iaf vara snygg" ;)
 


0 Kommentarer till "två starter inom 1 timme"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0