Utrustning



2 Kommentarer till "Utrustning"

Anonym Skriver:

Hur gammal får man högst vara för att tävla c och D ponny i Globen och Falsterbo? Är det 18 års gräns?

Svar: 16 då det räknas som internationell tävling
Lina Dolk

2013-05-13 | 23:18:00
Louise Skriver:

Du har charles owen hjälm när du tävlar va? Hur lyckas du ha dounat uppsättning med sedan hjälm över? Jag har en charles owen när jag tävlar, jag får dock knappt på den när håret är klart. Den trycks ner över pannan och trycker mot huvudet. Efter några timmar är den passbar och på gränsen till stor😦, några tips? Detta är ett stort problem då många uppfattar att jag tittar ner när det i själva verket är hjälmen som glidit.(Jag sätter även uppsättningen så långt ner det går) snälla hjälp, gillar din blogg super mycket 😊😍

Svar: Svarat i inlägg :)
Lina Dolk

2013-05-14 | 16:14:24





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0