Bra torsdags morgon!

Imorse lastade jag och Elin in Oj Oj och E-type i trailern, vi åkte till Brolöten (otippat). Jag började med att jogga Oj Oj, har kändes riktigt bra, han vilade igår och tidigare i veckan har han gått hårt. Det märktes att veckans jobb som har varit mycket lösgörande satt kvar idag. 
Efter Oj Oj red jag E-type, han var riktigt fin idag. Alla byten satt, han var glad och povitiv till att jobba. Han svävade fram när jag gjorde skänkelvikningar! Stor guld stjärna till honom idag. 

Sist men inte minst red jag Valle, han har tagit det lugnt sen helgen så han joggades också. Jag måste tänka på att inte hänga till vänster, och göra snabbare halvhalter då får jag koll på bogarna och han blir riktigt fin! 



Nu är vi hemma, jag ska springa in och duscha sen åka till skolan! 


2 Kommentarer till "Bra torsdags morgon!"

Anonym Skriver:

Varför tränade inte Elin e-type när hon ändå var med dig till Brolöten ? :) brukar hon också träna för Emelie ?

Svar: Idag skulle jag träna honom Elin red igår :)
Lina Dolk

2013-11-21 | 12:26:57
Anonym Skriver:

Ni verkar ha ett bra samarbete du och elin :-) bara nyfiken, rider elin för emelie och emelies hästar ?

Svar: Svarat i inlägg :)
Lina Dolk

2013-11-21 | 20:15:21





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0