Frågor

Fick frågan om jag tränar mycket utöver ridningen, och ja! Herregud jag har träningsvärk varje dag nästan efter allt i skolan. Har lärt mig massor om just träning, ifrån kost, kondition, styrka och hur kroppen fungerar sedan jag började JB i Eskilstuna. Har blivit betydligt starkare och uthålligare än tidigare och därav bättre resultat på hästryggen. Jag sitter bra nu mot innan och bättre ska det bli :) 

Sedan fick jag frågan om mitt schema, ni tror säkert jag aldrig är i skolan eftersom jag alltid är iväg och tränar haha. Men allt handlar om planering, oftast är jag hemma efter 16.10 igår 17.00 men då hade elin hästarna lastade och klara i transporten så jag sprang bara in och bytte om. Fredagar är dagen jag är hemma tidigt och det är vid halv 3. Torsdagar har jag min egna träning, åker alltid till Brolöten då med hästarna och hjälper till i stallet sedan börjar jag 12.

Med planering går allting.
Årets skolfoto 




0 Kommentarer till "Frågor"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0