Globenband!

Förbundet har gett oss ponnyryttare som varit med på NM / EM band till Globen så vi kan vara med nere på framridningen, stallet och se kuren och GPn på lördagen. Superkul!=)
Ska försöka norpa en massa tips och bara slukas in i denna otroliga tävling och miljö.
 
Jag vann även biljetter i helgen till Globen så det blir en riktig globenhelg med andra ord =)
(Dock hade jag gärna velat fått visa upp Oj Oj där! )
 
 
 
 
 
 


2 Kommentarer till "Globenband!"

Lina Skriver:

Hej du kanske inte har sett kommentaren eller så :D tyck inte jag är tjatig
hej Lina! du verkar vara kunnig osv så jag frågar dig en viktig sak. Jag har en ung ponny på 4 år men blir 5 nästa år. Jag har ridit in den själv med hjälp av mamma och nu så vill jag ut och tävla med henne nästa år och jag SJÄLV är nybörjare!
Har du några bra tips som jag kan ha med mig under våran resa??
Hur man ska göra första gången? Hur man ska komma ihåg banan? för att inte bli nervös? och en massa andra tipps till nybörjare!

ha det bra men hoppas att du ser det här! :D

2013-11-04 | 13:01:06
Blogg/Hemsida: http://ponnyever.blogg.se
Anna Skriver:

Åh, vad roligt 😊 var där och jobbade förra året och ska dit iår. Det är verkligen stort/häftigt att vara backstage, vara bland allting. Du kommer lära dig mycket, trots att du bara är där och "ser" 😊

Svar: ja jag ser väldigt mycket framemot det =)
Lina Dolk

2013-11-04 | 17:15:01
Blogg/Hemsida: http://anniscarlsson.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0