Njuter

Vill börja med att tacka för alla fina kommentarer som kommer in, det betyder mycket!
 
Just idag tar jag en dag (okej förmiddag) och bara njuter. Tänker över hur bra allting går och måste komma iåg alla detaljer som gör att vi har detta flyt just nu.
Oj Oj fick gå ut med E-type och Messi i stora gräshagen tidigt imorse, det gick jättebra att släppa ihop alla tre så det var skönt. Oj Oj får nu semester i en hel vecka, han är värd det =)
 
Jag själv laddar om för start i Örebro i helgen, jag och Valle ska debutera msv:b! Spännande!
Så denna vecka blir det fokus på honom. Sedan är det en tävling till kvar i år och det är i Jönköping där Valle och jag ska tävla juniorklassen. Det händer mycket nu :D
 


1 Kommentarer till "Njuter"

Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare Skriver:

åh ska ni till örebro!! va kul hoppa kunna komma och titta :D

Svar: roligt!=)
Lina Dolk

2013-11-05 | 20:29:40
Blogg/Hemsida: http://enewe.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0