Oj Oj till salu

Det är med tårar jag lägger ut detta, den värsta beslutet är taget och det finns ingen tröst. Oj Oj är världens bästa <3
 
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=773936&inriktning=&typ=
 

 
 


7 Kommentarer till "Oj Oj till salu"

Emma Skriver:

NEEEEJ!! Åh Lina det kommer att gå bra ändå!! Ge han en extra puss från mig. Världens bästa Oj Oj!!!! <3 Om du tagit detta beslutet tror jag att det var rätt gjort (vet dock inte anledningen, men jag tror stenhårt på dig)!!! Ni är bäst och kommer alltid att vara det. När jag sett er på banan har jag fått rysningar och tårar i ögonen, det har varit så vackert.

2013-11-25 | 21:02:31
Fanny Skriver:

Usch så tråkigt!! :( Har själv suttit i situationen och lämnat iväg min finaste.
Självklart ett tråkigt val, men jag hoppas att det blir bra för dig!! ;) <3

2013-11-25 | 21:08:58
Alva Skriver:

Får jag fråga varför ni säljer honom? Eller är det privat? När jag gick in på bloggen och såg rubriken fick jag rysningar och tänkte "herregud, det kan inte vara sant". Vill bara säga att du och Oj Oj är det bästa jag sett! <3 Jag lider med dig Lina :'( Kommer sakna dig på ponnytävlingarna, när man ser dig rida får man nån slags konstig huvudvärk och undrar om det är typ ponny-OS man tittar på =) Jag önskar det absolut bästa för dig och Oj Oj nu!
Kram <3

2013-11-25 | 21:32:28
Johanna Skriver:

Ni FÅR inte!! När jag läste rubriken och tänkte de måste bara ett skämt! Näe nu blir jag ledsen :( varför???!

2013-11-25 | 21:55:38
Rosanna Skriver:

Oj Oj som är så fin!!

2013-11-25 | 22:39:45
lisa Skriver:

Grymt bra resa har ni gjort hoppas både du och ojoj får de bra :)
Är de ny häst som ska inköpas eller hur kommer du fortsätta

2013-11-26 | 06:46:10
lisa Skriver:

Grymt bra resa har ni gjort hoppas både du och ojoj får de bra :)
Är de ny häst som ska inköpas eller hur kommer du fortsätta

2013-11-26 | 06:46:16





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0