Puff!

Kommentar: Saknar puff här på bloggen, han är så fin! Vem äger han nu?
Kan du skriva ett inlägg om hur han var som häst? Kan man följa puff någonstans?

Skulle uppskatta ett inlägg då jag är glömsk och glömmer vilken bild jag kommenterat, så brukarvara så jobbigt och leta upp svaret på kommentaren.
 
Svar; Hej!
Ja Puff var en otroligt rolig ponny att ha är, vi klickade verkligen med varandra och han gjorde så fina framsteg.
En riktigt stjärna på tävlingsbanan och han älskade att visa upp sig. Han visste att han var snygg och då går det lättare att visa upp dom bra ;) Han hae väldigt väldigt lätt för samling!
 
En tjej som hette Moa köpte honom, eftersom jag inte ägde honom utan endast hade honom i träning/tävling så vill jag inte skriva för mycket då jag inte vet om moa vill det eller förra ägaren Elin.
 
Men Puff är saknad av oss alla! <3
 
 
 
 


5 Kommentarer till "Puff!"

Moa Skriver:

Hej Lina! Tänkte bara berätta lite hur de går och så. Jo jag har hoppat puff på några träningar vilket har gått bra nu på slutet. I början åkte jag av några gånger. Men vilket fall går de bättre nu. Mina tränare tycker han är väldigt fin!
Sen har jag även dressyr vilket också har gått väldigt bra! Nu börjar vi lärakänna varandra lite mer. Har nu börjat hitta han lite mer i galoppen vilket vart lite svårt för mig, han har ju så stor galopp! Min tränare red han och sa att han var en stor häst i litet format:) vi har vart lite "sena" ut till stallet några gånger då dom redan hunnit in så vi fått mockat med puff i boxen eftersom vi inte har någon gång. märkt att han gärna är med och hjälper till att mocka,borsta,sopa, spänna skydden osv. Hihi han är så söt och rolig! Imorgon ska vi rida vår första LB:1 (km). Hoppas ni alla i Flen mår bra, hälsa din familj från mig!:)

Svar: vad roligt med lite info om hur det går! Haha nämen kastar han av dig? Det var det värsta... ja han är verkligen i ponny i storhästformat - underbar!=) stort lycka till!
Lina Dolk

2013-11-14 | 16:21:23
Blogg/Hemsida: http://dressyrtjejen.devote.se
Alma Skriver:

Vad heter Moas blogg? Skulle vilja läsa om puff:)

Svar: Oj har helt glömt bort.. Ska leta upp den!
Lina Dolk

2013-12-04 | 16:53:45
Alma Skriver:

Vad heter Moas blogg? Skulle vilja läsa om puff:)

Svar: Oj har helt glömt, ska leta!
Lina Dolk

2013-12-04 | 16:53:45
Ella Skriver:

Puff stod på min ridskola ett tag, men de sålde honom fort eftersom har bara bockade och kastade av alla som red!Dock red jag aldrig honom själv men han var ändå min favoritponny! :)

Svar: Han har aldrig gjort så med mig, var jättesnäll :)
Lina Dolk

2014-01-08 | 16:47:15
Kajsa Skriver:

Då Puff stod på ridskolan var han mycket busig men ändå en favorit och blev så klart röstad till stallbästis. Boss i hagen över de större hästarna var han också. Red han inte så mycket men kommer aldrig glömma hans samling. Han är verkligen en toppen ponny!

2014-02-18 | 11:38:25





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0