snurrig

Nu skulle man ju kunna tro att jag tar ledigt ifrån tävlingarna ett tag? Men nej. Inte ännu som tur är ;)
 
Det blir att debutera två nya klasser till i helgen, hahah blir helt snurrig i huvudet av alla program snart. Alla Oj Ojs fei klasser, sedan debuterade jag Msv c:1 och c:2  och igår Msv b:3.
På söndag är det Jönköping som gäller och då är det Fei juniorklass samt Msv b:4 (är just nu andra reserv till den klassen..)
 
Bäst att börja nöta in dessa då jag har en tränare som kommer bli lite smått irriterad om jag inte kan programmen till träningen hihi.
 
Någon som ska till Jönköping i helgen?
 
 


2 Kommentarer till "snurrig"

Erika Andersson Skriver:

Länkat till dig på min blogg! :)

Svar: vad roligt, tack så jättemycket! =))
Lina Dolk

2013-11-12 | 19:26:35
Blogg/Hemsida: http://eadressyr.blogg.se
Alva Skriver:

Det märks att du verkligen satsar på allt... Att åka till Jönköping på en söndag och starta på eftermiddagen är ju liksom inte hur lätt som helst. Innan är inga problem, men komma hem mitt i natten och sen ens gå upp nästa dag skulle jag inte klara. =) kram <3

Svar: med vilja så går allting!=)
Lina Dolk

2013-11-13 | 21:23:01





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0