täcken

Kommentar: grattis till båda vinsterna! fan va stort!
en liten tanke bara, vad gör du med vinsttäckena? får brolöten dom eller tar du med dom hem? med tanke på att du inte har nån användning för dom eller får etype dom? :)
 
Svar: Tack så mycket, Valle var superfin verkligen! =)
Täckena har Valle hos sig, så de kan användas för fullt av honom och mig tillsammans.
Skulle man vinna något jättestort (typ drömmer mig bort) haha så skulle jag vilja ha täcket sparat hemma hos mig ;)
 
Jag gillar Jönköping, jag har fått många segrar med mig hem därifån på flera hästar:
Oj Oj, Phaffe, Puff och Valle :D Och de alla har fått svarta Höökstäckena.
 
  
 
 
 
 


2 Kommentarer till "täcken"

Matilda Skriver:

Är det tänkt att ni ska rida sm nästa år?

Svar: tanken finns sedan får vi se =)
Lina Dolk

2013-11-19 | 12:49:30
Anonym Skriver:

Hur gör du med OjOj nu? SM nästa år eller..?
Är OS ett framtida mål/dröm?

Svar: OS vore grejer, men det finns inte som mål men i mina drömmar ;) Är Oj Oj kvar nästa år så är det SM guld vi satsar på, finns inget annat =)
Lina Dolk

2013-11-23 | 09:07:13





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0