varje dag! =)

Kommentar: Det märks att du verkligen satsar på allt... Att åka till Jönköping på en söndag och starta på eftermiddagen är ju liksom inte hur lätt som helst. Innan är inga problem, men komma hem mitt i natten och sen ens gå upp nästa dag skulle jag inte klara. =) kram <3
 
Svar;Jag vill verkligen massor med min ridning så att komma hem sent söndagkväll/natt gör mig absolut ingenting. Jag älskar verkligen detta, träna och tävla är verkligen mitt liv, där jag hör hemma tror jag allt!
Tycker hästarna är så coola som gör detta, och de är lika taggade som mig när vi ska iväg, örona spetsade framåt och de små springer till trailern =))
 Tror vi smittar av oss på varandra jag och Emelie, ingen får liksom nog och känner att ett uppehåll vore skönt utan vi taggar på, varje dag!
 
bilder ifrån Emelies blogg: http://blogg.agria.se/emeliebrolin/
På söndag blir det ordning med kort ifrån mig, då är Elin med och fotar =)
 
 
 
 


1 Kommentarer till "varje dag! =)"

Alva Skriver:

Jag förstår vad du menar. Jag har viljan jag med, och tävla är verkligen det bästa jag vet. Men jag bara menar att jag skulle tycka det var jobbigt. Men sen är det ju så att du har liksom kommit så långt på vägen att det är värt att åka långt, och riktigt så långt har inte jag kommit ;) Jag försöker inte starta bråk eller nåt, jag bara tycker att det märks att du satsar, och det är definitivt en bra grej! Lycka till i helgen, hejar alltid på dig =) kram <3

Svar: Förstår vad du menar :) lycka till med din satsning ! Kram kram
Lina Dolk

2013-11-14 | 15:50:50





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0