Dagen innan

Dagen innan start rider jag Oj Oj i en väldigt låg och rund form, jag tar igenom honom i formen och ser till att han är mjuk. 

De sista 10 minuterna av passet plockar jag upp honom i tävlingsform och gör några skolor för att se att de sitter som de ska.

Men han kändes bra idag så har goda förhoppningar på morgondagen :)





1 Kommentarer till "Dagen innan"

Vendela Skriver:

Jag har en liten konstig fråga som lyder så här,
vad anser du om säckar vet att många dressyr ryttare (inget illa menat många andra från andra dicepliner är likadana) anser att säckar inte borde andvändas i dressyr har själv två säckar och får ofta blickar på mig när jag tävlar dressyr men jag tycker det inte borde vara så man kan ju inte döma en häst efter håren :)

Svar: hej! nej absolut inte, alla ska dömas lika efter hur man utför ritten och inte hur man ser ut , det är ytliga ting. Jag tycker de är charmiga! =) KRAM
Lina Dolk

2013-10-12 | 22:09:26





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0