Det här med rubriker!

Om två timmar går bussen mot Brolöten. Ska som sagt rida Oj Oj och Valle. Mamma kommer och filmar när jag rider küren, ni kanske får smakprov ikväll ;) 

Har packat, pluggat, ridit E-type och fixat hela dan. Tänkte packa lite foder innan jag åker men ska först sätta mig och kolla på filmen ifrån Ungern när jag red küren så att jag får in lite känsla! 

Kan ju passa på att rapportera att Messi inte rymt en ända gång idag, duktig kille! 




1 Kommentarer till "Det här med rubriker!"

Alva Skriver:

Fin bild! =) Ovanligt att se dig i klänning bara, brukar ju bara se när du har ridbyxorna på ;) kram <3

Svar: Ja inte allt för ofta ridbyxorna inte är på ;)
Lina Dolk

2013-10-29 | 20:22:34





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0