Fredag

Idag blir det skolan nu på morgonen, sedan ska jag rida E-type och Phaffe innan vår hovslagare Ida kommer och skor alla tre. Oj Oj blir det endast promenad med. Elin fixar stallet som nästan alla vardagar och jag tar stallet på helgen.
 
Sedan ikväll åker jag och rider Cadish, Emelie är i Danmark och hjälper Felicia på tävling så jag tränar honom =)
 
Lördag och söndag kommer jag också vara på Brolöten, någon förvånad?;) Alltid där! Ska klippa Allie och sedan rida Valle såklart :)
 
Jag och Felicia på Dm/elittävlingen sist:
 


1 Kommentarer till "Fredag"

Alva Skriver:

Bilden är så fin, extra kul att både Oj Oj och Felicias ponny tittar åt samma håll... =)

Svar: håller verkligen med dig =)
Lina Dolk

2013-10-11 | 13:44:48





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0