Grattis till Alice!

Måste också säga grattis till Alice som kom tvåa i MSV C2 och debuterade MSV b på 64% och med placering! 


Kul att åka på samma tävlingar som henne igen, var ett tag sen sist! 


4 Kommentarer till "Grattis till Alice!"

Maja Skriver:

Hej Lina! Grattis till vinsten!
Jo, jag har en fråga och jag tänkte jag kunde fråga dig eftersom du är så duktigt! :)
Det är så att jag och min häst ska börja kolla lite på LA:P1 då vi känner oss "klara" i LA:1, jag vet hur man gör på ett ungefär men känner mig inte helt kunnig på det...
Så det jag undar är hur mycket hästar ska vara böjd i öppnan och hur mycket böjd nacken och hur och om baken ska följa med i en sluta på diagonalen?
Alltså hur vill domarna se slutan på diagonalen helt enkelt?
Hoppas du kan/vill svara och att du förstår frågan! ;)

Svar: ska ordna ett inlägg och försöka förklara så gott jag kan :P
Lina Dolk

2013-10-20 | 22:16:02
Maja Skriver:

Frågorna är om skolorna, glömde att skriva det ;)

2013-10-20 | 22:17:44
Alice Carlsson Skriver:

Tack bästa Lina! :D<3

Svar: <3
Lina Dolk

2013-10-21 | 08:17:49
Blogg/Hemsida: http://systrarnacarlsson.devote.se
Amanda Skriver:

Rider inte Emelies lillebror längre tanke på att du rider Valle?

Svar: jodå han rider =)
Lina Dolk

2013-10-21 | 09:28:25





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0