Nästa start

Den här helgen som kommer är vi helt tävlingsfria, det ska faktiskt bli väldigt skönt! Även om jag älskar att tävla ska det bli skönt med en lugn helg på hemmaplan. 

Nästa start är den 13 oktober, finalen i Eliten. De som ska rida i laget då är Jag, Miranda, Matilda och Kally. Det roliga i Årsta-Runsten är att vi är en bred grupp i toppen så det gör inte så mycket om någon får förhinder för vi har flera att spela på. Felicia ska till Danmark och tävla och Ida har förhinder. 
Nu hoppas vi såklart på en seger sedan är det Lag SM första helgen i november.

E-type ska starta i Katrineholm om allt går som det ska, då ska vi två debutera en Msv ihop- kul! 

Igår tvättade jag och elin hela transporten invändigt, så den glänser inför nästa tävling ;) allt ska vara tipp topp!:) 





2 Kommentarer till "Nästa start"

Carolina - Stall Assla Skriver:

Lycka till säger jag :D

2013-10-01 | 10:34:27
Blogg/Hemsida: http://asslatjejerna.se
Musse Skriver:

NI var så duktiga!!!

2013-10-01 | 13:01:54





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0