Om en vecka

Om en vecka idag så avgörs Lag SM, och jag tycker verkligen det ska bli jättekul att åka iväg på årets sista meeting för mig och Oj Oj tillsammans med Årsta-Runstengänget.
 
Tävlingarna börjar redan på fredag, men Lag SM är på lördag och söndag. Jag har valt att inte starta på fredag utan spar oss till de viktigaste. På lördagen kommer det gå i Fei: Inledande och på söndag i Fei: lagtävlan, sedan har vi även anmält mig till kuren som är på söndag sen eftermiddag wihuuuu =)
 
Vi kommer alltså åka strax innan lunch på fredag och jag kommer rida Oj Oj där då Emelie redan är på plats då hon ska hjälpa Felicia som startar på fredagen sedan hjälper hon oss båda under helgen.
Vi alla bor även på samma hotell så vi lär få många roliga timmar ;)
 
 
 


1 Kommentarer till "Om en vecka"

Julia Wesén Cosmo Skriver:

åh vad jag längtar! det ska bli så himla roligt :D

Svar: =)) då ses vi då , superkul! tagga!=)
Lina Dolk

2013-10-27 | 13:13:37
Blogg/Hemsida: http://juliawesen.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0