Överallt

Idag har man sett överallt på instagram och Facebook att folk har lastat sina hästar och åkt till Lag SM! Jag är riktigt taggad jag med meb vi åker som sagt vid lunch imorgon, elin slutar jobba 11.30 sedan far vi!

OJ OJ är nyklippt och fin, har även tränat honom för Emelie. Valle red jag med, fina Valle! 

Vi i Årsta har fått ett sent avhopp i laget tyvärr till Lag SM. Så om någon Årstaryttare känner sig manad att hänga på till Nordhalland och tävla lörd Fei inledande och söndag Fei Lagtävlan med oss hör av dig direkt till Elin 0766363648. Annars åker vi på tre ryttare och det är jag, Felicia och Matilda. 

Lycka till ni som startar imorgon, vi ses på invigningen :) 




1 Kommentarer till "Överallt"

Alva Skriver:

Jag hejar på er! =) Hoppas ni alla får den poäng ni förtjänar! Det jag tycker är lite dåligt är att det aldrig är någon Stockholms- eller Södermanlandsdomare på Lag-SM :/ Men man vet ju inte om dem tycker det är för långt att åka... All lycka till, jag hejar på dig & Oj Oj och tror på er! <3 =) kram <3

2013-11-01 | 09:29:13





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0