promenad och springtur!

Skolan idag rullade på bra, riktigt nöjd över matteprovet!! Gick på stan medans jag väntade på bussen och fick med med ett par nya byxor och ett linne hem. Lyckades även beställa ett par vinterskor som kommer till butiken om någon vecka! Inte likt mig att köpa skor så där, usch hatar det!

När jag kom hem fick både Oj Oj och Phaffe gå en promenad! Snart är deras lunga period över och då blir det hårdare träning igen :D När alla hästar var inne tog jag en springtur på 4 km. Resten av kvällen har varit lugn och skön för en gångs skull!







2 Kommentarer till "promenad och springtur!"

Hästtjej Skriver:

hej lina! ni är jätte duktiga men jag undrar hur lång är du och hur mycket väger du :) konstig fråga men jag undrar:) ni är jätte duktiga!!!!!

Svar: Svarat i inlägg :)
Lina Dolk

2013-10-05 | 10:04:44
Tilde Skriver:

Hej Lina! Casanova är SUPER fin! Jag har börjat träna för Traudi Björling och jag tycker hon är jätte bra. Jag har lagt upp en video på min blogg när jag tränar för henne den heter
"Casanova- Traudi träning 1/10" hoppas att du vill kolla på den. Lycka till på nästa tävling KRAM Tilde och Casanova<3<3

Svar: Vad kul !! Heja er :) så roligt att få höra och läsa om er <3
Lina Dolk

2013-10-05 | 10:24:17
Blogg/Hemsida: http://totteochcasanova.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0