Rösta på Marina!

Marina är nominerad till årets komet, och jag lägger absolut min röst på henne. Jag träffade Marina på NM då vi tävlade samtidigt, och hon är väldigt trevlig och jag gillar hur hon rider.
 
http://www.tidningenridsport.se/Tavling/Tavling/2013/10/Rosta-pa-Arets-komet/
 
"
Marina Mattsson - dressyr
Marina Mattsson är 19 år och etablerad på Grand Prix-nivå med debutanten Mainau. Det blev en andraplats i Lövsta Future Challenge 2012 och i år har hon tre delsegrar i serien. I sitt första YREM var Marina och  Cassio placerade fyra-femma-sexa och i juni blev det NM-guld. I september debuterade Marina valacken Beckham i svår klass med seger som resultat. Marina är en sann komet, från ponnyåren och rakt in i Grand Prix-galaxen"
 
 


2 Kommentarer till "Rösta på Marina!"

Jonna Skriver:

La min röst på henne också ;)

Svar: bravo =))
Lina Dolk

2013-10-18 | 13:27:45
Fanny Skriver:

Min röst hamnade också på henne ;-)

Svar: bra där ;)
Lina Dolk

2013-10-19 | 20:53:25
Blogg/Hemsida: http://merlinsdagbok.horseworld.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0