Snö!

SNÖ! Ja de ordet lär vi se några gånger idag i Sveriges media, så varför inte följa strömmen? Fick en chock när jag gick ut till hästarna imorse och jag insåg att det var snö som låg täckt över marken, nu börjar det: Snöstyltor, fruset vatten, 10 lager med kläder, sena bussar, you name it!
Men helt ärligt så gillar jag vintern, har man kläder så man inte fryser så är det ju okej, tyvärr har ju vi kallstall så man fryser fingrarna av sig så fort man tar av dig vantarna. Men om man bortser ifrån de så är det ju mysigt. Alla (de flesta) längtar efter julafton som lätt årets bästa dag! Mysfaktorn blir ett snäpp högre! Och vi kommer även få bättre ridmöjligheter iår så känns det redan mycket bättre! Nu väntar skolan!Min gamla klass innan julkonsertern i 7an!


0 Kommentarer till "Snö!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0