to do

Efter skolan fixar vi stallet och Oj Oj samt Phaffe, sedan åker vi med E-type till Brolöten där Elin kommer rida fram honom och ta igenom honom lite mera, han hängde sig lite för mycket igår i handen och ångade på med mig igår så Elin tar han först sedan hoppar jag upp. E-type är lite väl pigg just nu så vi har minskat ner på kraftfodret för honom så kanske han taggar ner lite.
 
Bra att vara två då jag är bra på rörelser och Elin lösgörande :) Efter E-type så är det Valles och min tur att grillas av Emelie. LADDAD!
 
E-type står nu som reserv till söndagens tävling så kanske får jag starta både E-type och Valle i Msv C:2 då. Trist att Elin jobbar men mamma och Emelie ska med. (MÅSTE MED!)
 
Bild på mig och Mattias Jansson superfina häst efter prisutdelningen i Ungern!
 
 


0 Kommentarer till "to do"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0