Yes!

Vi kom med till Strömsholm på onsdag som har en kvällstävling, vi låg som reserver men hade turen med oss :))

Eftersom det var tävling igår vilar Valle idag, sedan träna imorgon och tävling på onsdag. Super att kunna få in snabba tävlingar efter varandra såhär i början så man kan få lite trygghet hur man ska rida. Jag är så glad att jag får rida honom, bästa Brolöten :D 

Så det blir träning med etype och Oj Oj idag och imorgon sedan får de vila onsdag. Bra plan. 



1 Kommentarer till "Yes!"

En blogg om 5 systrar - Systrarna Backström♥♥♥ Skriver:

Hej! En snabb fråga!
Hur mycket bloggpoäng har du just nu :)?
Sskulle bli superglad om du kunde vara snäll och svar på den frågan :D

Anledning till varför jag frågar är för att jag och mina systrar låg för några veckor sedan på top 20 bloggpoäng listan till och från och då hade vi under 50 000 poäng. Nu har vi över 100 000 och har inte synts till :) Vill bara kolla så det står rätt till :) hihi / Ida

Svar: jag användr mig hela tiden av poängen då jag "köper synas" just nu 43000!
Lina Dolk

2013-10-21 | 14:30:54
Blogg/Hemsida: http://systrarnabackstrom.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0