Att tävla utomlands

Många frågade hur det kom sig att jag fick åka till Ungern och tävla.
Och det är så att förbundet / förbundskaptenen skickar ut proppar med tävlingar utomlands, då får vi ryttare som är tillfrågade göra en intresseanmälan till den tävlingen, och sedan väljer förbundet ut de som ekipage som får åka.
 
Jag fick en propp nu till Danmark, men den tävlingen går när Eliten har omgång 3 så jag bestämde mig för att inte anmäla intresse dit. Däremot vet jag att det är 4 st ponnier som kommer åka, och jag vet nu vilka 3 av dom är. Stort lycka till tjejer!
 
Jag hoppas jag kommer ut på en till utomlandsresa innan åretsslut, det skulle vara så roligt!
 
 


3 Kommentarer till "Att tävla utomlands"

Ida Skriver:

Spännande! Vad kul att det går så bra för dig :)

Svar: ja superkul, jag har bra flyt just nu =)
Lina Dolk

2013-09-25 | 19:47:34
Blogg/Hemsida: http://idaaxelsson.webblogg.se
bella Skriver:

Håller tummarna för att det blir en utomlandstävling till! Väldigt kul att följa dig i Ungern, och stort Grattis till fantastiska resultat!!

Men en liten fråga nu, jag har en ponny som jag för tillfället tävlar Lc-Lb dressyr med, ska debutera La i vår. Och min fråga till dig är om du vet några meeting i lc-La klasser? För alltså jag har jättesvårt att hitta några, har hittat gripens sommarmeeting men det är det enda. Och jag antar att det finns fler? Vet du några meeting som är värda att åka till?
Ska helst ligga i Östergötland,Småland, Stockholm, Västergötlands trakterna Du får hemskt gärna svara i ett inlägg! :)

2013-09-25 | 21:41:47
Anonym Skriver:

Jättegrattis till alla dina framgångar i Ungern! Jag undrar vilka dom tre ponnyerna om ska åka till Danmark och tävla är? :)

Svar: Tack snälla, vet inte riktigt om jag får gå ut med det, men kan göra det när de åker =)
Lina Dolk

2013-09-26 | 10:46:44





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0