Bästavänner

Fråga ifrån Anonym: Är du och elin bra vänner? (utöver som syskon) hjälper hon dig mycket? och vem rider bäst av er?
 
Svar: Jag och Elin är verkligen bra vänner, hon är den person som vet mest om mig. Mina bra sidor, mina dåliga sidor osv. Vi delar mycket tillsammans och jag hade aldrig varit där jag är idag utan henne. Tror heller inte jag hade hållit på med hästar om hon inte hade funnits. Mycket roligare att vara två, man kan ta hjälp utav varandra och som sagt hade jag varit kvar på lokal/regional nivå.
Absolut tycker vi olika ibland men det är oftast löst och bort glömt på några minuter.
 
Vem som är bäst på att rida. Ja Elin är mycket bättre på lösgörande arbetet och undervisa medans jag är bättre på att visa upp/ tävlingsrida hästar.
 
Jag är verkligen glad över att jag har Elin, hade aldrig klarat mig utan henne ♥
 
 


2 Kommentarer till "Bästavänner"

Anna Skriver:

Hej
kan du inte skriva ett inlägg om dom som vann SM ? B,c,d och junior

Om vad du vet om ekipagen och om du ttycker att bdom r duktiga och att dom var värda att vinna!
Riktigt bra blogg!!

2013-09-09 | 20:06:58
anonym Skriver:

Vad är det för häst du letar efter? skulle vara kul om du skrev ett inlägg om det

Svar: Svarar i inlägg :)
Lina Dolk

2013-09-10 | 09:37:15





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0