E-type is back

Återbesökt med E-type gav glada nyheter, han är redo för att ridas igen!=) Redan imorgon ska han joggas och komma igång. Han såg tydligen väldigt fin ut när han kollades igenom hos vetrinären idag.
 
Det bästa med "vår" vetrinär Axel är att han är superkunnig och vill verkligen hjälpa oss hela tiden, sedan är hans fru Kathis som är "vår" equiterapeut så de har tillsammans väldigt stor koll på våra hästar och kan prata igenom dom ihop.
 
Ett ordentligt team runt tävlingshästen behövs ifrån allt med foder-hovslagare- vetrinär- tränare - equiterapeut - utrustning- sponsorer- familj är a-o för att lyckas på tävling. Allt fokus ska vara att man vill framåt och sträva att hästen ska må topp hela tiden alla dagar på hela året.
 
 
 
 


4 Kommentarer till "E-type is back"

Anna D Skriver:

Vad kul att han är Fit for fight igen :-)

Svar: jätteroligt =)
Lina Dolk

2013-09-30 | 20:47:31
Linnea Skriver:

Är det axel på hölö kliniken? Tacksam för svar :)

Svar: jajemen =)
Lina Dolk

2013-09-30 | 21:29:51
Anonym Skriver:

Är det axel Wallman?

Svar: ja!=)
Lina Dolk

2013-10-01 | 07:13:32
Anna Skriver:

Hej. Jag vet inte om det är jag som inte hittar rätt eller om det är någon "bugg" i din design. Tänkte kolla i ditt arkiv (september månad) och läsa om tävlingen i ungern (som det verkar som att det gick toppenbra på!) men det går bara att scrolla ner sidan till den 28/9, sen tar det liksom stopp. Mvh Anna

Svar: hej! ja jag vet går inte gå längre bak, jag har ingen aning om varför =/...
Lina Dolk

2013-10-14 | 19:59:44





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0