eliten

Fråga: vilka ingår i årsta runstens lag detta år? :)
 
Svar: Hej!
 
Det är jag, Ida Pantzar, Matilda Stambeck, Felicia Brännström och sedan Tilda Tärnfalk som ställer upp som reserv nu första omgången när jag är borta och sedan i behov om det skulle behövas någon mer gång.
 
Jag är lite emot Eliten då vi ska rida LA:P1 de första två omgångarna. Tycker vi ska rida Fei klasserna direkt då det faktiskt är på elitnivå. Tycker inte att våra hästar som gått på stor/lång bana hela året ska ta steget ner till kortbana och lägre nivå. Tror faktiskt det kommer bli omkastningar i resultatordningen än vad det "brukar se ut" då somliga (läs oj oj & flera) gör sig mycket bättre i de svårare klasserna än de lägre. Tycker att vi tar ett steg bakåt i utveckligen och sänker nivån för att tävla Elit.
Men det är vad min åsikt är. Finalen omgång 3 går i fei och sedan Lag Sm för de lag som tar sig dit.
 
 
 
 


4 Kommentarer till "eliten"

Anonym Skriver:

Är inte Ella viebke med i Årsta runsten?

Svar: Jo hon är med men ska inte vara med i eliten tyvärr.
Lina Dolk

2013-09-05 | 19:49:29
Jenny Skriver:

Ska inte Miranda vara med?

Svar: nix, tvärr inte!
Lina Dolk

2013-09-05 | 19:51:24
My Skriver:

Hej! Fin blogg! Gör du headers? :)

Svar: tack! nej tyvärr jag vet itne alls hur man gör!
Lina Dolk

2013-09-07 | 15:30:48
Blogg/Hemsida: http://myolovson.blogg.se
Mohammedi's | Art, model & designer Skriver:

grymt

Svar: yes!=)
Lina Dolk

2013-09-07 | 15:32:12
Blogg/Hemsida: http://mohammedis.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0