Fina kommentarer

Kommentar: STORT grattis Lina! Du är så värd allt som har hänt nu med alla tävlingar och ALLT! Såg dig på NM och du är hur fin som helst. När jag såg dig och Ojoj rida så fick jag nästan tårar i ögonen. Sen när du hade ridit klart var det så underbart, hela ditt team typ skrek och skrattade och var så himla glada för att du gjorde en så bra ritt och det var helt fantastiskt att se. Finner typ inga ord, men jag kände mig stolt faktiskt. Vet inte varför, men du ska ha ett stort lycka till nu i framtiden och krossa allt motstånd! Du är bäst
 
Jag har fått så fina kommentarer de senaste dagarna, blandannat den ovan. Tack snälla alla det värmer otroligt mycket!
 
<3


1 Kommentarer till "Fina kommentarer"

Emma Skriver:

Jag menar vartenda ord jag skrev! Du är helt fantastisk!

Svar: <3 tack!
Lina Dolk

2013-09-25 | 17:27:22





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0