Godmorgon!

Idag är det full rulle i stallet efter skolan, tre hästar ska vi träna.
E-type & Oj Oj dressyr och Phaffe ska ut och konditionsträna och få busa lite.

Sedan ska vi raka Oj Oj igen och rycka hans man och frisera så han ser ut som en tävlingshäst igen ;) 

Allt foder är färdigt vi ska bara lägga höbalarna i sopsäckar två och två så de skyddas ifrån smuts och damm. De stökar heller inte ner då i lastbilen. 

Skåpet ska också gå igenom igen och se till att vi packat ner allt som går just nu. 





2 Kommentarer till "Godmorgon!"

Maria Skriver:

Snälla hjälp mig uppfylla min dröm och bygga mitt fadderbarn Joan och hennes familj i Uganda ett nytt hus. Dela detta på din blogg och stötta insamlingen: http://www.indiegogo.com/projects/build-joan-a-house/x/4563539

2013-09-11 | 10:18:45
Erika Skriver:

Vad coolt du är med på sidan när man loggar in på blogg.se där dem brukar tipsa om bloggare :)

Svar: Är jag?? Vart då ser inte själv!:)
Lina Dolk

2013-09-11 | 18:27:42





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0