Küren

Igår red jag som sagt upp mitt program, och vi gjorde om stora delar i travprogrammet faktiskt, ändrade vägarna och det blev riktigt bra! Chris kom på hur vi skulle ändra och Oj Oj gör riktigt bra branta slutor så det kommer vi visa. Ska rida igenom det igen på söndag för Chris och hoppas allt sitter då :) 

Det svåra med kür är att man fokuserar så mycket på musiken och vart man är att man ibland glömmer alla detaljer så som halvhalter och ta tillbaka. Kvalitén är viktigast av allt så det ska jag försöka tänka mera på. 

Haha ser ni hunden på sargen? Hon hejade på när jag red. 





1 Kommentarer till "Küren"

Maja Skriver:

Är tävlingen i Ungern inställd? Har hört rykten om det...

Svar: Nej vi åker. :)
Lina Dolk

2013-09-13 | 13:02:23





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0