Pappsen är med!

Fråga: hej och tack för en så bra blogg
jag har bara ett litet önskemål, att om det var möjligt så hade det varit väldigt roligt om ni kunde filmat en ritt i Ungern så man hade fått se dig och fina oj oj inne på banan :)
 
Svar; Hej!
Jag har endast pappa med mig som är hästskötare, stöd, hjälp i allo, fotograf och ja ni vet allt. (emelie är med men hon har ju fullt upp och hjälpa mig ) Haha
Det roliga är att min pappa kan nästan ingenting om hästar och är inte ofta med på tävlingar, han kom och tittade en dag på NM och var med på SM de två sista dagarna. Däremot så ser han till att jag får möjlighet att göra detta och tycker det är superkul med allting jag får göra. Jag är otroligt tacksam och glad att pappa följde med på denna resa utan att blinka och reser bort så många dagar ifrån hans företag (pappa jobbar alltid annars ) Så vi får vara glada om han tar bilder som går att visa där hela Oj Oj & Jag är med då han inte är helt haj på tekninken, men han ska försöka! =)
 
Elin var tvungen att vara hemma och jobba så hon kommer inte =( Hon tar även hand om hästarna hemma och tränar Phaffe åt mig.
Jag kommer hem onsdag och på torsdag ska jag tävla Phaffe i en La:p1, att det går att göra är att jag och Phaffe klickar verkligen bra i ridningen så han är inte svår att få på min sida igen, samt att Elin såklart tränar honom hemma =)
 
 


3 Kommentarer till "Pappsen är med!"

irma Skriver:

Hej!
kika gärna in på min blogg om frisör livet. Här kan du läsa om allt ifrån hårvårds tips och produkter till härliga sommaruppsättningar och nya trender!

Välkommen!

2013-09-22 | 20:03:35
Blogg/Hemsida: http://granboms.blogg.se
Amanda Niclasson Skriver:

Jättefin blogg!

Svar: tack så mycket!
Lina Dolk

2013-09-22 | 20:15:14
Blogg/Hemsida: http://femtiotrekvm.blogg.se/
Tova ♥ Skriver:

Det där schabraket är såå snyggt! :D Fin blogg du har, intresserad av ett bloglovin-byte?

2013-09-22 | 20:18:47
Blogg/Hemsida: http://www.tovaeivinson.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0