Phaffe Uppsala 15/9 Elit

Jag hade Phaffe på första omgången i Eliten vi red ihop 63,77%
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


3 Kommentarer till "Phaffe Uppsala 15/9 Elit"

sanna hyvärinen Skriver:

Hej! Jag tänkte bara lämna en kommentar och fråga hur mycket poäng du har? Du ligger ju på topplistan över dem som har flest poäng, kan tänka mig att du har super mkt :) Har inte så mkt poäng själv, men man kanske lyckas hamna där någon dag! Kram

Svar: Hej! Jag har nog runt strax över 300 poäng, brukar alltid kolla upp det i slutet av året =) kämpa på så har du snart dina med =) kram
Lina Dolk

2013-09-26 | 11:52:23
Blogg/Hemsida: http://socosy.blogg.se/
Alva Skriver:

Tycker fortfarande att domarna var snåla med poäng för din del! Jag tyckte din ritt var jättefin, 66% kunde du iaf fått! Kram =)

Svar: Haha ja snåla var dom ;)
Lina Dolk

2013-09-26 | 15:41:15
sanna hyvärinen Skriver:

Alltså på blogg.se :)? Råkade du skriva fel hjärtat? :) 300 poäng? KRAM

2013-09-26 | 21:27:13
Blogg/Hemsida: http://socosy.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0