Seger individuellt och Lag

Vilken dag! Fyra segrar med hem, härligt! Jag red ihop 68% i laget nu, Oj Oj var superfin så vi trodde på högre procent men men. Nu är vi i Årsta riktigt nära en plats till Lag SM!













9 Kommentarer till "Seger individuellt och Lag"

undrar Skriver:

Stort grattis! Har du några tips till en som blir stel och spänd och inte rider ordenligt på banan? Hur tänker du innan du ska in på banan? Hur lägger du up framridningen? :-) tacksam för svar!

Svar: svarar i inlägg!
Lina Dolk

2013-09-29 | 19:10:32
Alva Skriver:

Det såg verkligen helt fantastiskt ut! Första gången jag såg dig och Oj Oj i verkligheten. Jag trodde att du var jätteduktig, men nu när jag sett dig i verkligheten inser jag att du är tusen gånger bättre än jag trodde!:) Stort grattis till alla segrar:) kram

Svar: vad kul att du gillade det du såg! tack snälla! kram
Lina Dolk

2013-09-29 | 20:51:00
My Skriver:

Grattis, när åker du utomlands med OjOj nästa gång? Eller blir det inga mer tävlingar internationellt för er nunnär du blir för gammal? :)

Svar: svarar i inlägg!
Lina Dolk

2013-09-30 | 06:09:28
Sofie Skriver:

Grattis! fina ni är!

Svar: tack =))
Lina Dolk

2013-09-30 | 14:02:38
Undrar Skriver:

Jag vill också veta om du kommer åka ut igen eller om du är för gammal nu?

Svar: har året ut på mig.
Lina Dolk

2013-09-30 | 19:58:31
Elsa Skriver:

Gud vad kul!!! Grattis grattis!!! :D

Har frågestund på bloggen med min kompis Paulina, fråga jätte jätte gärna frågor om oss, våran vänskap osv. (Inlägget hittar du om du skrollar ner lite i bloggen) Tack på förhand

Svar: tack snälla!
ska kolla in er blogg=)
Lina Dolk

2013-10-02 | 17:08:13
Blogg/Hemsida: http://elsajohnsen.blogg.se
Sandra SG - TÄVLING PÅ BLOGGEN! Skriver:

vad roligt grattis!

Svar: superkul! tack!
Lina Dolk

2013-10-02 | 17:11:21
Blogg/Hemsida: http://sategu.se
Amanda [SPONTAN] Skriver:

Grattis till segrarna! :)

Svar: tack så jättemycket!
Lina Dolk

2013-10-02 | 17:16:04
Blogg/Hemsida: http://spontan.blogg.se
Agnes Bjurek Skriver:

Så fina bilder, och grattis! :)

Svar: tack snälla!
Lina Dolk

2013-10-02 | 17:19:19
Blogg/Hemsida: http://agnesbjurek.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0