Start i eftermiddag

Hej alla!
 
Emelie bloggar med mycket bilder, så kolla in hennes blogg! =) Jag lånar dom så kommer mina när jag kommer hem!
 
Igårkväll var det lottning inför startordningen idag, jösses kunde inte blivit värre. Jag och Emelie rider två minuter efter varandra på helt olika banor, BUHUUU! Jag som är så van att alltid ha Emelie eller Elin vid min sida varje framrdning.. Men jag får fixa det själv och hoppas att jag grejar det helt enkelt, nyttig träning om inte annat.
 
Bäst att ta skydd på framridningen då pappa måste hjälpa mig, och han kan ingeneting haha. Håll tummarna, startar vid 16 tiden. Imorgon är det kur, ska bli så kul!
 
Jag, Emelie och Mattias:
 
 
 


0 Kommentarer till "Start i eftermiddag"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0