Tips

Om ni har benlindor med märke som ska vara åt ett vis håll så är det smart att skriva på lindan vilka som är höger och vänster, för då slipper man Linda på dom fel och märket kommer alltid rätt.



3 Kommentarer till "Tips"

Maria Blix Skriver:

Smart, det har jag aldrig tänk på.

Svar: bra tips faktiskt, irriterande att linda "fel" när man har bråttom =)
Lina Dolk

2013-09-07 | 15:25:21
Blogg/Hemsida: http://mariablix.blogg.se/
Anonym Skriver:

Hur gör man så att det står Profilerad Ritt och kan dela resultatet på FB på Equipe? :)

Svar: jadu bra fråga! jag vet faktiskt inte riktigt hur jag gjorde, ska kolla upp det!=)
Lina Dolk

2013-09-07 | 15:59:15
Maja Skriver:

Hur får man märket åt rätt håll egentligen? Har aldrig fattat det och det blir jämt fel på en sida :( ;)

Svar: Menar du så märket hamnar på utsidan av benet? Då får man lära sig hur lindan ska börjas och sedan göra lika på samma ben. Alla lindor är ju olika långa (jag klipper av mina) så man får börja på samma ställe när man lägger på lindan. Annars gör du som jag skrev ovan då hamnar märket alltid rätt så det inte hamnar upp och ned!
Lina Dolk

2013-09-07 | 19:24:54





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0