Utomlands

Fråga: Grattis, när åker du utomlands med OjOj nästa gång? Eller blir det inga mer tävlingar internationellt för er nunnär du blir för gammal? :)
 
Svar: Tack!
Man får tävla utomlands året ut när man har fyllt 16, så alltså kan jag tävla till den 31 december utomlands.
 Jag hoppas jag hinner komma ut på en resa till så håll tummarna för mig =)
 
Fråga:Hej, grattis dom fina placeringarna! En liten fråga hur många gånger måste man kvala till nat är det 2 gg i la:P1 över 62? Eller hur är det? Tack för en bra blogg!!;)
 
Svar: Tack snälla!
Ja man måste kvala på regionalnivå två gånger och uppnå 62% Antingen i la:p1 eller fei inledande om du har c eller d ponny.Lycka till!
 
 
 
 


0 Kommentarer till "Utomlands"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0