veckans plan

Denna vecka ser ut som följande:
 
Idag: ta oss till övernattningen i Tyskland
Tisdag: Komma till Skåne
Onsdag: Komma hem! Träna Phaffe på kvällen
Torsdag: Skola, var ett tag sedan ;) Tävla Phaffe på kvällen i Gripen La:p1
Fredag: Skola, träna Phaffe, fira min födelsedag med familjen/släkten. Skritta ut på Oj Oj
Lördag: Träna Phaffe, Jogga Oj Oj
Söndag: Tävla Eliten omgång 2 samt DM. Tydligen måste Phaffe avanmälas ifrån DM då man endast får ställa upp med 1 ponny, trist. Trodde det var okej att tävla två om man hade olika kategorier men icke.
 
Sedan har jag rätt mycket att packa upp och tvätta efter denna otroligt roliga resa. Konstigt att det är lättare att packa till resa än när man kommer hem ;)
 
 


2 Kommentarer till "veckans plan"

Anna D Skriver:

VÄLKOMMEN HEM! & Grattis igen :)
Vi får satsa på en bra ritt på torsdag nu när det ej blir Täby på Söndag.
Sen kan vi bara hålla tummarna att de spekulanter som skulle provrida Söndag kan åka till Sparreholm på lördag istället.
Verkligen urtrist, men men.
Hoppas du har en trevlig RESA HEM!
//Anna

2013-09-23 | 13:11:19
Therese Skriver:

Grattis, men blir det inte väl tufft för din ponny att gå 2 starter på söndag efter att ha rest så länge?

Svar: Hej. Han kommer orka det denna gång men det är ju inget som jag brukar göra. Han hade som tur var 1 vecka vila för några veckor sedan och sen får han vila veckan efter här nu. Hade det inte varit eliten och jag vill ställa upp för laget skulle det såklar vara vila. Tack!
Lina Dolk

2013-09-23 | 21:01:10





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0