Clinic med Jens och Tinne

Detta har vi köpt biljetter för att gå på, ska verkligen bli kul!
Jag är en sådan person som verkligen suger in allt jag ser och hör och sedan tar jag såklart bort det jag inte gillar och tar bara saker som passar mig och mina hästar.

Jag kan sitta på en tävling och verkligen analysera minsta detalj på hur en ryttare rider. Ex GPn i Åstorp, jag spanade in händerna, skänkelläget, blicken, hörnpasseringarna och inte endast de häftigare rörelserna. Det är detaljerna som gör underverk och det börjar jag förstå mer och mer.

Tinne är såklart en jättestor förebild för mig, rider så mjukt och fint. 

Vi ska se clinicen och hingstvisningen, ska ni dit? 

Nu ska jag till Brolöten och rida fyra hästar med Jullan, sedan mot skolan!



2 Kommentarer till "Clinic med Jens och Tinne"

Julia Skriver:

Jag ska dit! :)

Svar: kul!
Lina Dolk

2014-04-10 | 10:03:33
Blogg/Hemsida: http://mittlivsomponnyagare.blogg.se
Cecilia Bergåkra Skriver:

Åh, vad kul! Då syns vi nog där :D

Svar: KUL=)
Lina Dolk

2014-04-14 | 22:23:06
Blogg/Hemsida: http://ceciliabergakra.hemsida24.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0