Dagen

Kall morgon men solen är framme och jag tror det blir en härlig dag! Emmy tog ut våra hästar idag som hon annars gör på tisdagar med bytt till onsdagar. 

Idag blir det att använda bommar i dagens träning. Vi kommer lägga de både på volt och på rakt spår med några upphöjda. Väldigt bra för hästar att tränas över markbommar där de får stanna upp och tänka till lite samt lyfta på bena ordentligt. 

Idag kommer jag sitta uppsuttet över blommorna :) 

Efter våra hästar åker jag och Elin vidare till flippan som ska tränas. 





2 Kommentarer till "Dagen"

Matilda Skriver:

Hej!
Skulle du inte kunna visa i en video hur du sätter på Jouleen utrustningen när du tömkör/longerar henne och sen visa hur man gör och även vad man bör tänka på när man tränar hästen?

Är dock medveten om att tömkörning bör läras ut på plats av en "kunnig" person. Vet ju inte om du tömkör eller longerar dina hästar :)
Mvh,
Matilda

2014-04-02 | 12:35:19
Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare Skriver:

Vill du göra ett länkbyte med mig? Kram :)

Svar: Absolut!
Lina Dolk

2014-04-02 | 16:20:45
Blogg/Hemsida: http://enewe.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0