En vanlig dag

Många brukar fråga hur en vanlig dag ser ut för mig. Då kan vi ta idag, även om endast Valle skulle ridas av mig så finns det alltid saker att komma ikapp med: 

Morgonfodrade strax innan 06 samt gick en promenad med Oj Oj, han går två gånger om dagen nu samt går i hagen med E-type. Om tre veckor är jag uppe på ryggen och rider igen!!:)

Går in och duschar samt äter frukost.

Släpper ut hästarna i hagen, snabbt det går nu när man slipper de tjocka vintertäckena. 

Går till bussen 7.20

Är i skolan, studerar samt träffar mina vänner. Hinner man inte umgås efter skolan får man ta tillfället i akt när man är i skolan. Funkar bra!

Kommer hem igen 17.00

Elin hade fixat stallet och gjort klart maten.

Jag och Elin åkte iväg och lastade hö mellan 18-19.15

Hem och hämtade stövlarna samt hjälm och raka vägen till Brolöten för att jogga Valle. Mysigt att hålla på i stallet med honom och ge han kvalitetstid. Att han kändes super gjorde det hela ännu bättre :)

Hemma igen 21.30, promenad med Oj Oj medan Elin satte på täcken på de andra samt fodrade det sista för natten och ställde iordning morgonfodret.

Nu plugg innan jag somnar :)

Jag och Elin igår påväg till Strömsholm




1 Kommentarer till "En vanlig dag"

Alva Skriver:

Är du inte sjukt trött på morgonen? Gå upp tidigt och gå o sova sent... Inget som passar mig iaf! ;)

Svar: Allt handlar om inställning :)
Lina Dolk

2014-04-23 | 09:23:47





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0