Filmen

Har kollat igenom filmen ifrån kürträningen igår. Och det ser faktiskt bra ut:) sjävklart behöver det se ännu bättre ut, men en bra start!

Emelie har gjort hela programmet och utmanat oss mer än vad jag och Elin vågade. Men utmanar man inte får man inte högre poäng. Dock gäller det att sätta sakerna i utmaningarna nu hehe. Men bra vägar och lite annorlunda och jag gillar att få rida in till Dolly Parton - Jolene samt att vi har ett spetsat avslut men det får ni se när jag startar med küren ;) 

Idag är Jullan ledigt helt. Det är verkligen viktigt att hon får tid att återhämta sig mellan träningarna för att kunna smälta allt och få vila kroppen. Rider man på denna höganivå är det ännu viktigare, kroppen tar slut annars på dom. Därför valde vi inte att starta i Segersta idag och förra helgen. Eftersom att vi fick speeda på i början när jag köpte henne med först två kval i Msv C, sedan kval i Msv b innan vi fick starta nationellt.





0 Kommentarer till "Filmen"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0