Fina fina Valle

Jag är så glad som får denna möjlighet att rida Valle! Han ger en väldigt bra känsla.
Idag joggade jag honom i låg form och flyttade honom lite samt testade av några få byten. Samt tempoväxlingar.



7 Kommentarer till "Fina fina Valle"

Anonym Skriver:

bara en fråga, varför rider du med så breda händer på filmen? :)

Svar: Hej! När jag joggar hästarna sitter jag alltid med lite bredare handställning mot när jag uppvisningsrider :)
Lina Dolk

2014-04-22 | 20:54:45
Matillda Skriver:

Ska du starta Valle i sm också om han inte är såld och ni lyckas kvala?

Svar: Ja det är tanken. :)
Lina Dolk

2014-04-22 | 21:16:11
Anonym Skriver:

Hej lina! Jag undrar om du har varit med om typ gula ägg eller flugor i öronen som gör att det börjar blöda, min ponny och några andra ponnys i stallet har fått det och vi är oroliga så det inte är någonting, så jag undrar om du känner till denna parasit eller vad det nu är för något och säger isåfall hur man botar det, jag och vi andra skulle bli jättetacksamma om du visste något om det. Du är även en stor förebild för mig och min kompis och din blogg är super bra tycker vi!! PS. Svara gärna i ett inlägg men bara om du vill såklart.
Du är en inspirations källa för många, stor Kram från josefine

Svar: Är det inte stygnflugor eller vad de heter? Rådfråga med Vetrinär vad ni bör göra! Alltid bäst att fråga en Vetrinär som är kunnig, hoppas det ger med sig!

Tack snälla! Kram
Lina Dolk

2014-04-22 | 21:33:26
Tilde Skriver:

ser riktigt fint ut!

Svar: Tack!:)
Lina Dolk

2014-04-22 | 21:51:42
Blogg/Hemsida: http://tiildew.webblogg.se
Mathilda Skriver:

Tycker det är otroligt imponerande med duktiga ryttare, speciellt efter att jag själv fått prova på ridning för första gången för en vecka sedan. Hahah, kan säga att somliga (läs: jag) inte riktigt är "gjorda" för att sitta på hästar och därför tycker jag att det är coolt att se dem som är duktiga på det! Fortsätt göra din grej, tjejen! :)

Svar: Haha övning ger färdighet!:) tack!:)
Lina Dolk

2014-04-22 | 21:52:37
Blogg/Hemsida: http://imathildashufvud.blogg.se/
Sara Skriver:

Ni är så otroligt fina! Och detta är bara ett joggingpass! Hatten av! Köp han du lina!

Svar: Tack:) haha ja det vore en dröm men har inte pengarna under kudden direkt.
Lina Dolk

2014-04-22 | 22:16:58
jasmini Skriver:

Gud vad fina ni är tillsammans! Du är en begåvad ryttare Lina, har följt dig länge och man ser att du som ryttare har förändrats, speciellt skänklarna- vilken power du har och väldigt målmedveten. Fortsät så- du är min förebild

Svar: Tusen tack!
Lina Dolk

2014-04-23 | 16:42:54





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0