Gör om och gör rätt

Jag skrev ju här att min kür var typ klar med vägvalen. Idag skulle jag rida det för Emelie, men hon tyckte vi hade hjort det för basic och inte utmanat ordentligt. Så vips så har jag nu ett helt nytt program.

Måste rida igenom det och klocka allting samt filma. Sedan ska det skickas till musikkillen.

Skönt med sol idag! Både jag och hästarna är piggare :) 






1 Kommentarer till "Gör om och gör rätt"

Louisa Skriver:

Hej! Nu ska jag fråga om küren igen här ;)
Har precis debuterat nationellt med min D-ponny och vi lyckades placera oss och kvala SM. Och om vi nu tar oss dit då behöver man en kür ju (om man tar sig till A-final vilket är målet), och det vill jag och min tyska ridlärare nu fixa. Vi skulle kunna göra allt själva men musiken blir svår att fixa... Kan jag fråga vilken musik killen är? Annars, har du något bra tips på någon annan som kan fixa musik. Tack för en bra blogg, har följt dig och OJOJ sedan jag sprang med protokoll på RS Grums tävling på lillerud för några år sedan när du gjorde någon av dina första nationella :) vilken utveckling!

Svar: Hej!Grattis till kval för SM! KUL!
Jag vet tyvärr inte vem "musikkillen" är utan det är Emelie som sköter kontakten med honom. Men sök på internet finns massor som kan hjälpa dig! Lycka till kram
Lina Dolk

2014-04-10 | 20:39:01
Blogg/Hemsida: http://bylouisa.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0